Aloe Berry Nectar från Forever & Lily




Jag fick för någon vecka sen hem denna dunk som jag beställt från Linda(Lily), som är återförsäljare åt Forever Living Products som säljer produkter som är gjorda av Aloe Vera växten som är känd för sin läkande och lugnande effekt.


Tanken är att jag ska prova den och se om min otroligt dåliga hy kan bli bättre, dessutom ska den vara bra för magen och det är ett stort plus eftersom min mage väldigt ofta bestämmer sig för att motarbeta mig.
Jag har ännu inte börjat ta av den, men det ska räcka med 30ml/morgon & kväll. Så det blir som en liten shot.
Ska bli intressant, jag hoppas verkligen att det fungerar så bra som jag har hört. Det är såklart så himla olika från person till person.
Jag har tidigare provat en hel massa olika aloe vera produkter som inte fungerat tillfredsställande, men aldrig något som verkar inifrån. Så jag hoppas på det bästa och ser fram emot att prova.



Det allra bästa är att Linda och forever har 90 dagars nöjd kund garanti, vilket betyder om jag mot förmodan tycker att det är skit så kan jag få pengarna tillbaka.


Sen måste jag lägga till ett stort plus för Lindas otroligt goda service!
När jag beställde visste jag att det skulle ta lite tid eftersom hon inte hade produkten hemma utan skulle invänta sin order.
När jag sedan fick avin och hämtade ut så hade hon skickat med Aloe Lips som är ett läppbalsam.
Mycket uppskattat och jag är redan beroende av det!
Jag får alltid fnasiga och trasiga läppar i såna här tider så vädret växlar från varmt till kallt och från regnigt till torrt. Nu har jag världens mjukaste och ofnasiga läppar, och det fick jag nästan över en natt!
Så det rekommenderar jag verkligen och jag kommer absolut fortsätta beställa från Linda!



Hon verkligen en genuin och en super härlig människa som aldrig skulle göra någon illa och hon har gett mig sån otrolig service och även hjälpt mig med diverse hårfrågor många gånger.
Hon får ta otroligt mycket obefogad skit från människor som inte känner henne och som egentligen bara är avundsjuka på hennes framgång.
Jag tror inte folk förstår hur mycket tid hon lägger ned på sina inlägg där hon tipsar oss om saker.
Varför kan inte folk då unna henne att hon kanske får ett par saker gratis för att recensera osv?
Varför kan man inte unna henne det när hon ställer upp för oss?
Varför tror många att hon är en dum blondin bara för att hon har just långt ljust hår och två små hundar?
Vad ger folk rätt till att klanka ned på henne för det?

Jag känner igen mig i henne. Jag är också en sån person som egentligen är alldeles för snäll och som folk gärna utnyttjar p.g.a. det och sen när man väl säger ifrån så får man skit för det. Man är naiv och tror det bästa om människor i alla lägen.
Jag unnar Linda allt bra i världen och alla hennes framgångar med sin blogg och med sitt liv i övrigt också.
En liten värmlandstös som satt sin lilla prick på kartan, är inte det fantastiskt så säg?
Hon är vacker som få och har ett stort hjärta!

Linda, gå stolt med rak rygg. du om någon kan stoltsera med den du är och behöver inte gömma dig bakom en fasad!



För övrigt så skriver Linda och Forever om produkterna jag har:
(Fråga Linda om någon vill veta mer om vilka produkter som finns.)

Aloe Berry Nectar
Håll magen i topptrim med Aloe Vera. Innehåller förutom viktiga växtkemikalier även vitaminer, mineraler och aminosyror, om än i små mängder, precis som andra nyttiga grönsaker. Ekologiskt odlad och färskpressad från våra egna plantager.  Smak av tranbär och äpple.
Mängd 1 liter.



Aloe Lips
Läppbalsam med jojoba och bivax som fuktar och mjukgör torra och nariga läppar. Aloe Lips innehåller inget tillsatt vatten. Ger dina läppar fin glans, doftar underbart.


/A


Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Och här sitter jag och bölar nu! Herregud vad du är gullig!! Du anar inte vad detta tajmade rätt! Har haft en riktigt pissdag av olika anledningar och negativiteten bland kommentarerna i min blogg har aldrig varit kraftigare än de varit de senaste dagarna!



Jag vet inte vad mer jag skall säga än TACK! Hoppas verkligen att du trivs med Aloe Vera drycken och att den ger önskad effekt! Stor tack åter igen och en ännu större KRAM till dig!

2009-03-17 | 17:43:26
Bloggadress: http://lindablom.se
JENNIE - modeblogg säger:

va fint:) det stämmer om linda:D



kramar

2009-03-17 | 19:29:55
Bloggadress: http://mrsjenni.blogg.se/
Katarinaz säger:

Gulllig du är tjejen :)

2009-03-17 | 20:38:32
Bloggadress: http://katarinaz.blogg.se/
Anna säger:

Vad fint skrivet! Härligt att Lily får lite positiva ord bland alla andra elaka kommentarer!

2009-03-17 | 22:03:34
Bloggadress: http://annamoller.blogg.se/
Louise i din klass ;P säger:

Du är ju typ känd ;) har inte sett din blogg fören jag råkade se att du var länkad.. haha

2009-03-17 | 22:11:51
Erica säger:

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Linda är en fantastisk människa, och alla som håller på och klankar ner på henne är bara ett gäng nötter som är snuskig avundsjuka som inte kan unna andra framgång.

2009-03-17 | 23:49:19
Bloggadress: http://ericalou.devote.se
F A T I M A säger:

Jag håller med dig fullt! Lily har aldrig, alltså ALDRIG varit värd dessa elaka kommentarer, dom är bara avundsjuka och har inget liv. Lily är en vacker person som vågar visa sin personlighet på ett bra sätt, och inte låssas vara nån anonym jävel och tro man är så jävla cool för att man kan "svära" så Lily är verkligen en jättebra person, JOINA HENNE! <3

2009-03-18 | 19:47:43
Bloggadress: http://drilltjejen.blogg.se/
ELISE säger:

hoppas den funkar bra :)

2009-03-19 | 16:30:23
Bloggadress: http://enblondelise.blogg.se/
Sandra säger:

Mycket fint skrivet! Det var verkligen snällt av dig, och jag håller med. Linda är verkligen jättegullig :)

Ha det bra, och lycka till med Aloe Veran!

2009-03-19 | 19:11:11
Bloggadress: http://www.sbxbeauty.devote.se
frida säger:

Linda är bäst, så är det bara!

2009-05-25 | 17:06:47
Bloggadress: http://agro.blogg.se/
Elfrida säger:

Oh, jag dricker också Aloe Vera från Forever. Inte för att min hy är dålig utan p.g.a. mitt otroligt taskiga immunförsvar. Fast jag dricker den "vanliga" (gillade inte riktigt den du dricker), alltså den utan smaksatser. Sedan använder jag precis som du lipsticket eftersom mina läppar spricker när det blir kallare. Härligt som få!



Helt underbart. :) Inte visste väl jag att man kunde må bra av en shot varje dag, haha.



Hoppas denna produkt fungerar bra på dig. Det kan ju ta lite tid innan man märker att det blivit bättre. Men som min försäljare sa: "ge det tid, ge inte upp efter några månader, inte ens efter kanske ett år, för förr eller senare kommer du märka hur bra du mår". Om den har positiv effekt d.v.s. En del råkar ju ut för raka motsatsen och blir jättetaskiga i magen.



Jag trivs hittills i alla fall. :)

2009-10-11 | 02:02:43
Bloggadress: http://popgown.blogg.se/
SanneTherese säger:

Jag har precis köpt hem en bunke med Aleo berry nectar och när jag googla de så kom ditt inlägg upp. Vad tyckte du om den ? Nu är det flera år sen du skrev inlägget men skulle uppskatta ett svar :)

Svar: Hej! Jag klarade inte av konsistensen på den så tyvärr hann jag aldrig märka om den var bra. Jag har dock bara hört gott om den från andra. Antar att det beror lite på varför man vill dricka, många blir av med magkatarr och sånt iaf :)
Hoppas du gillar den bättre än mig ;)
AnnaIda

2013-12-10 | 23:15:37
Bloggadress: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback