Det gör inte ont, så länge du är med mig



Jag sov länge idag. Jag behövde det. Marcus och jag pratade, eller jag gjorde det mest, igår kväll. Om allt som hänt under nya året och om hur jag faktiskt mår. Kändes bra att få ord på det och att få Marcus att förstå. Jag antar att jag inte riktigt är mig lik just nu. Ibland känns allt som vanligt men ibland tynger det verkligen på. Det är en del av sorgearbetet antar jag.



Jag hade en riktigt bra dag igår som började med lite arbete på skolan. Sen knatade jag hem och lagade mat.
Sen begav jag mig ensammen till gymmet och jag har grym träningsvärk idag!
Det gick bättre än sist och det var skönt. Jag blir så lätt yrslig och illamående men jag har insett att jag måste ta det superlungt med uppvärmning och sådär och sen ta ut mig mer efter styrkan. Det funkar för mig.
Sen fikade jag med Camilla och efter det slängde jag i mig mat här hemma och åkte upp till Zandra där vi tjejer spelade spel. Vanliga sällskapspel är verkligen såå underskattade. Jag hade superkul och uppskattar verkligen varenda minut med dessa härliga vänner. Vad vore livet i Borås utan dem?



Idag ska jag plugga, hela dagen är det tänkt.
Jag behöver komma ifatt med allting nu för jag känner mig stressad och efter i allting.
Vad jag hört så är det ingen annan som tagit tag i pluggandet ordentligt heller men jag har verkligen inte lust att köra på tentan och få ännu mera efter mig nu.
Jag har det nog körigt i huvudet och livet nu som det är ändå. Det är svårt att få rätsida på allting.


Ibland skulle jag vilja skruva tillbaka tiden lite, men det går aldrig att få någonting ogjort och det är som det är nu.


Jag tänker på morfar ständigt och jag inser att det kommer ta lång tid innan allt är över inom mig.


/A

Kommentarer
nathalie säger:

den är bra ;)

2009-03-06 | 12:06:32
Bloggadress: http://[email protected]
Fru Evelina säger:

usch vad ledsen jag blir av att läsa att du är så ledsen =(... men det får man vara, det ska man vara! det är ju inte konstigt eftersom dina morföräldrar stod dig nära!



många kramar

2009-03-06 | 13:18:02
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback