Ikväll somnar jag nog gott



Jag har hållt igång hela dagen men så mycket mer än att bädda rent i sängen och plocka rätt i sovrummet hann jag inte i min vårstädning.
Har inte ens hunnit dammsuga eller torka damm.
Dagen gick åt till mina sexton maskiner, jag hann med alla! (okej då, jag drog över tiden 45minuter men det var väl rätt bra gjort ändå)
Lagat god mat och hunnit slänga i oss den.


Nu ska jag packa in ansiktet i en mask och sen ta mig en lång och härlig dusch och lyxa till det med en fin benrakning med raklödder till och med ; ) haha
Skönt att ha en ensam kväll emellanåt då man kan ägna sig åt riktiga tjejgrejer.
Tyvärr börjar mitt favvoprogram efterlyst nu, dock verkar det inte helt intressant idag så jag tål nog att jag missar halva programmet.


Kommer nog i alla fall somna gott sen eftersom jag knappt suttit still idag, skönt.

Imorgon står det plugg, träning och fika på schemat, låter som en helt okej torsdag för min del : )


Godnatt *


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback