Illamående



Min mage känns inte helt okej och känslan känns bekant. Det känns som att jag är på G att få magsjuka eller något. Är illamående som tusan och usch. Hoppas bara det är falskt alarm.
Blev ett snabbt men bra möte med Louise och Julia i bibblan. Tur det för längre än så hade jag inte orkat.
Nu måste jag nog lägga mig och sova och se om jag känner mig bättre sen. Även om jag inte gör det så lär jag fortsätta pluggandet. Sista lektionen i trikån imorgon innan tentan så det är bra om jag vet tillräckligt mycket vad jag inte vet så jag kan fråga det imorgon.


Jag säger godnatt för en liten stund.

/A

Kommentarer
Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

Aha...spännande! =)

Hoppas du slipper magsjuka det lät inge roligt...!! Sonen hade juh det i helgen han..uff! =/



2009-03-10 | 16:17:59
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback