Nu tar jag helg



Jag har verkligen inte ens fått en bråkdel av allt plugg gjort idag och nu kommer snart Marcus hem från jobbet. Då lär i handla och fixa lite saker innan vi får besök. Känns jobbigt men så är det. Jag måste nog lära mig att tagga ned lite nu.


Idag är det fem veckor sedan min älskade morfar lämnade oss, kanske känns konstigt att man räknar sånt men det sker per automatik. Det var en fredag och varje fredag påminns jag om det.
Jag längtar mer än någonsin efter min tatuering nu, jag tror jag har bestämt vart den ska få sitta.

Jag önskar att jag hade mer tid på mig att få allt till rätta igen. Det har helt enkelt varit alldeles för svårt och för mycket dom senaste fem veckorna och det tar tid att ta igen allting som man missat.
Det känns som en droppe i havet egentligen, som att det inte spelar så stor roll. Vad jag än gör får jag honom aldrig tillbaka i mitt liv ändå.
Kanske borde jag lägga ned all press på mig och ta dagarna som dom kommer, klarar jag inte tenta får jag väl göra om den.
Det värsta är väl dock att man inte kan dyka upp på två redovisningar och inte ha något att säga eller visa upp.


Nu tar jag helgen i alla fall och jag lär nog inte skriva så mycket mer här under den.
Får se om jag tar mig tid att följa med till Ullared eller om jag får finna mig i att stanna hemma.


Ha en fin helg allihop!


/A





Emelie: Ja jag misstänkte det och jag förstår precis. . .  konstigt det där.

Kommentarer
Emelie säger:

Ja, visst är det konstigt. Men nu börjar andningen komma tillbaka och livet börjar ställa sig till rätta. Man ska vara glad för det lilla. Hoppas du kan tagga ner under helgen och att allt i skolan går bra. Vilket jag tror! Kram

2009-03-13 | 20:37:32
Bloggadress: http://seemlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback