Operation imorgon



Det är inte bara det att det är tungt efter begravningen nu. Imorn opereras min lilla bebis också.
För er som inte vet så kan jag väl tala om att "bebisen" är min katt och hon är egentligen inte så ung utan hon är fjorton år. Jag känner mig inte så otroligt orolig nu ändå för jag litar på att veterinären vet vad han pratade om och att han gör ett gott jobb, men risken finns också att hon inte klarar av narkosen och den tanken måste jag ändå hålla kvar. Klarar hon denna operation har hon en till om någon månad också.


Det här har verkligen inte varit en enkel eller rolig start på det nya året minsann. Men kanske är det bra att allt kommer samtidigt än att det är utspritt över hela året.
Jag kan nog faktiskt inte känna mig tyngre eller mer ledsen nu ändå efter morfars bortgång.



"det är tuffa tider, för en del"


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback