PLUGG DYGNET RUNT


Nu har M åkt till träningen och jag tänkte knalla ned till ica för att köpa chips, till mitt försvar åt jag knappt godis i helgen vilket är en väldig bragd för att vara jag så jag är allt värd lite gott till kvällen.
Dessutom pluggar jag bättre om jag kan tugga på något samtidigt.

Kan inte påstå att det känns lockande att plugga en måndagskväll såhär men jag har verkligen fullt upp nu;

- Göra en färskala i blått, en i beige och leta på tre färger tills på torsdag.

- Göra en powerpoint till på torsdag
- Redovisning på torsdag i presentationsteknik, ska redovisa en färgkollektion.(därav powerpointen ovan)

- Skriva ett tal om ett valfritt ämne
- Tisdag 17/3, redovisning, denna gången om punkten ovan.

- Onsdag Tenta 18/3 i trikåteknik

- Göra powerpoint till ett arbete om rättvisemärkt
- Fredag 20/3, redovsning, om rättvisemärkt.

- Förebereda kollage till vårat färgkollektionsarbete
- Torsdag 26/3 Redovisa vår färgkollektion

- Komplettera vårt rättvisemärktarbete, som inte blev godkänt, innan första april.


Så så ser resten av Mars ut för mig.
Kan flika in att jag i princip har skola varenda dag också så jag vete fanken när jag ska hinna med allt.
Till råga på bristen av tid så kommer Marcus föräldrar och hälsar på på fredag till söndag nu.
IIh, man vill/kan ju inte säga nej men jag har verkligen inte tid. Men säger vi nej så kan dom inte komma förrän i April och det känns inte heller schysst.



Om jag längtar tills vi är framme i April? BIG TIME YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback