Soooool




Jag är trött i huvudet och undrar hur fanken jag ska kunna lära mig alla bindningar på en vecka. Men ingenting är omöjligt heter det ju så det är väl bara att fortsätta nöta i det i skallen.

Solen skiner helt underbart utanför och jag längtar tills Marcus är hemma om en timme.
Kanske får med honom på en promenad om vädret fortsätter vara så vackert.


Illamående börjar lägga sig, det känns fortfarande lite läbbigt i magen men det känns under kontroll ändå.



Jag skulle verkligen vilja ha massa pengar nu.
Nu börjar alla fina vår och sommarkläder droppa in i butikerna och jag är shoppingsugen som aldrig förr.
Tyvärr måste jag hålla hårt i pengarna eftersom jag har en tatuering att göra framöver och för att jag ska kunna betala för mig under sommaren också. Gaah. Studentlivet är verkligen tufft ibland, men jag ångrar mig aldrig att jag tog steget.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback