090514 Happy Birthday to me ;)



Födelsedagen idag, jag blir hela 23 år, men känner mig inte så gammal.
Samtidigt så har jag kommit långt i mitt liv och känner för första gången att livet är härligt och att jag följer mig egen väg och inte någon annans = )


Jag väcktes tidigt av M som gav mig min present, kilad eupp och åt frukost med honom och öppnade presenten.
Fick presentkort och som vanligt för alldeles för mycket! Taaack!

Sedan M gick till jobbet så har jag hunnit renskriva en labbuppgift, scannat av 37 sidor anteckningar ur Sandras block.
Istället för att ha hennes block i en evighet så scannade jag in det så att jag kan renskriva när jag har tid och ork : )
Det tog sin lilla tid men nu är det klart.

Ska strax ta mig en låång härlig dusch och göra mig iordning.
Vid tolv ska jag och M ned på stan och äta lunch tillsammans, väldigt mysigt!
Hade inte behövt någon present, bara det räcker gott och väl.


Sen blir det en föreläsning.

Vid sex tiden kommer mina härliga tjejer för en spelkväll, mee likie.
Inte så många festligheter med tanke på att tåget till Köpenhamn går 6.28 imorgon.
Men vad gör det? En mysig spelkväll slår nog alla festligheter ändå, speciellt nu när jag inte är helt kry.

Tror febern är borta, eller så gott som i alla fall.
Nu är det bara halsen och allt mysigt slem som ska bort ;)




Ha en fin dag allihopa!
/A



(Är det inte typiskt att regnet öser ned på ens födelsedag?)

Kommentarer
Thaiträsh säger:

grattis på bemärkelsedagen. hoppas den blir bra.

kul att åka till köpenhamn. jag älskar köpenhamn.



miljö&etik ja. det var inte kul..

2009-05-14 | 09:50:20
Bloggadress: http://parschi.blogg.se/
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆ säger:

åh tack så mycket, vad glad jag blir! =)



stort grattis =)

2009-05-14 | 10:14:47
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Daniel säger:

Grattis på dig syster !! ha en bra dag och sedan en skön helg i pölselandet !

2009-05-14 | 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback