090521 - Kristi Himmelsfärd



Jag ber om ursäkt, jag ska berätta om förra helgen i Köpenhamn, snart, kanske i helgen ; )


Dagen till ära har min älskade M varit ledig och vi har spenderat dagen tillsammans, det är jag inte bortskämd med direkt.
Vi har varit på loppis och varit på Knalleland.

En stor eloge till Stadium, 1a mars köpte jag ett par sneakers i skinn och de läckte redan från början in väta men jag orkade aldrig bry mig om det. Men nu i köpenhamn när det regnade hela lördagen så gick jag en hel dag med genomvåta fötter. De andra hade converse i tyg och började känna vätan i slutet på dagen.
Orättvist, ja.
Men i alla fall, idag tog vi skorna med oss upp och reklamerade dom och det gick utan problem, han kollade på sulorna och tyckte att det var dålig kvalité han med. Så jag fick faktiskt hela summan tillbaka.
Så nu blir det nog ett par converse istället kanske.
Är i alla fall i ett STORT behov av nya skor nu eftersom jag inte har några längre.


Sen har jag sovit.
och sen klockan fem har jag suttit här och pluggat, i fyra jäkla timmar, på vårat butikskoncept.
Så nu hoppas jag töserna blir nöjda med mitt jobb jag lagt ned idag när vi träffas imorn.


Imorn ska vi kila bort till tatueraren, wwiiie ;)



Nu ska jag ta lite kall cola och för första gången idag slå på tvn.
/A

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

åh men tack söta rara! så glad jag blir.



ja hit får solen också gärna komma.. de bara regnar här nu, inte riktigt vad jag hade bställt till idag.

2009-05-22 | 10:16:46
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
emma härnqvist/perfektion säger:

tack tack. känns jätteskönt att ha fått sommarjobb :) så redan på tisdag ska jag på utbildning!

2009-05-22 | 14:43:03
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback