090526 - Pluggtisdag



Jag har en känsla av att den här dagen kan bli bra.
Jag vaknade innan nio av mig själv och kunde inte riktigt med att somna om, så jag gick upp och duschade, åt sedan en god frukost med te, mycket gott, det måste jag göra oftare.

Släppte in målaren som ska måla balkongen, han gick precis också så han var snabb och bra : )
Nu är det bara golvet kvar som ska målas, men tydligen var något försenat, fatta inte riktigt vad han menade.


Shortsen är på, men solen verkar ha avlägsnat sig.
De sa på vädret att det troligtvis skulle regna och åska, och Zandra sa att smhi säger regn efter tolv.
Illa. Det verkar dock vara varmt så shortsen får stanna på en stund till.

Ska ned till skolan vid ett och lämna in mina väverilabbar, skönt ;)
Sen blir det plugg i antingen stadsparken eller på café viskan beroende på vädret med Zandra.
Mysigt, riktigt tråkigt med plugg men det är alltid roligare att plugga tillsammans med någon än själv hemma.


Jag har en bra magkänsla idag, (även om magen gör ont som vanligt).
Kanske är det för att vi nu närmar oss sommarlov och slutet på första högskoleåret.
Men attans vad jag kommer sakna en massa människor i sommar, usch.

/A

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

åh så synd. borås kan ju vara riktigt vackert på sommaren.. är ju ingen storälskare av borås annars.



okej. de va ju lite skoj.. men ola, bor han hemma i.. kristnehamn? (eller var de där han kom ifrån:S)?

2009-05-26 | 18:23:32
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Fru Evelina säger:

ja det är verkligen en speciell känsla i magen innan sommaren och allt vad det innebär.... underbar tid!



kram sötnos

2009-05-26 | 19:23:54
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback