090529 Friiiidaay



Idag fyller min vän Nathalie år, jag hoppas hon firar sin dag på bästa sätt och skämmer bort sig själv lite. Det behöver hon som annars bara ger massa kärlek och så till sitt barn : )




Fredag idag då.
Huvudvärken hänger kvar lite i bakhuvudet men jag ska ignorera det.
Så idag blir det massa plugg, missade en hel dag igår så idag måste jag verkligen.
Sen är jag sugen på att ta en tur nere på stan. Har ju presentkort att handla upp ; )
Sen skulle jag behöva lite nya träningskläder nu när jag ska komma igång och gå ned i vikt!


Jag får se hur jag gör, om jag tar stan först eller pluggeriet först.
Vädret ser i alla fall helt underbart ut ute och jag skulle helst ligga på en filt i stadsparken och ha det gôtt, men det är inte så kul att göra det själv. Varför har mina vänner åkt hem just nu?! ; )



Nu ska jag i alla fall ta mig en dusch för att komma igång!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback