Avundsjuka



Eftersom vanliga panodil inte biter på min huvudvärk så antar jag att det är migrän, alltså har jag tagit till mina portugisiska mirakel tabletter, eller tog bra en, men hoppas verkligen på det bästa.
Mina ögon svider och huvdet pulserar.


Jag känner mig så himla ensam.
Marcus har jag knappt sett i veckan, och så kommer det fortsätta tack vare jobb och fotboll.
Mikaela har åkt hem till Leksand, Zandra åkte hem till kära Degerfors idag, Björkan är sjuk och har fullt upp inför resan.

Jag avundas dem. Själv sitter jag i min ensamhet i en lägenhet jag tröttnat rejält på efter att ha stirrat på dessa väggar lite för länge. Jag orkar varken plugga eller ta tag i något roligare som fotoväggen till exempel.
Jag vill också vara hemma med familjen och mina vänner där, jag saknar dem otroligt mycket.
Men det är bara en vecka kvar nu och på det har jag två tentor så jag antar att tiden kommer gå fort.
Sen kommer ju sommaren och att vara ifrån Marcus kommer bli tufft, men lärorikt.


nej nu ska jag inte vara bitter jag unnar dem verkligen allt det där, det gör jag :)


Nu ska jag återigen sova, det är väl det jag gjort mest hela dagen idag men mer orkar man inte med huvudvärk.
Håll tummarna för att den är borta när jag vaknar igen!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback