Dåliga dagar



Idag är ytterligare en dålig dag, jag beslöt mig för att jag inte ens orkade upp till skolan.
Gick upp och skulle duscha och då kom magvärken.
Måste lyssna på kroppen och dessutom behöver jag vara ifred och få lite rätsida på saker och ting.


Just nu är jag mest less på det mesta.
Det är nog bra imorgon.



har så himla mycket jag måste ta tag i som jag inte orkar...

Jag behöver boka om tatueringstiden så snart som möjligt

Jag behöver ringa sjukvården och fixa
- allergitabletter eller någon mirakelkur
- kolla upp blocktrycket
- kolla leverfläckar
- kolla upp min dåliga hy
- kolla upp min syn som försvinner ibland och dessutom har min skelning jag hade som barn kommit tillbaka

Jag måste ringa om min mobil som vibratorn slutat fungera på.

Jag vet att när jag väl gjort alla dessa saker så känns det skönt igen men det är så himla ångestladdad, jag vill inte ringa något av det, allra minst sjukvården, de lär ju tro att jag är hypokondriker med min lista! (det blir så när man drar ut på saker och ting alldeles för länge)
jag hatar såna samtal...och kommer troligtvis fortsätta skjuta på dem...


Idag tvättar jag sen ska jag nog ta fram symaskinen och sy lite, eller plugga.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback