Kaffe . . . makes me happy



Dagen blev bra, trots superduper regnskurar.
Fick klart mina labbar och snyggt blev det ; )

Zandra och jag tog en kaffe/te och satte oss ute på Viskan och pluggade.
När regnet sedan kom flyttade vi in där plugget byttes ut mot massa prat, brukar lätt bli så ;)
Hann i alla fall lära mig lite, eller i alla fall friska upp minnet lite och det var ju bra.
Mysigt var det i alla fall.

Imorn står plugg på schemat från klockan 9.
vid två möter jag upp Sandra för en fika, där kanske Zandra och Lollo joinar.
Ska bli tråkigt att säga hejdå till Sandra som jag kanske inte ser mer innan terminen börjar i höst.
Eller, jag ska försöka åka till henne när jag är nere här i Borås i sommar.



Ju jäklar är jag igång.
Min sista chipspåse är uppäten, nu kommer jag endast få dreggla över påsarna i butiken, för hem följer de inte med.
Desutom ska massa vatten drickas och jag ska komma igång med löpning.
Ska försöka få tag på en liten plastgrej som man kan sätta utanpå skon och ha nike+ sensorn till ipoden i. Jag har inga skor som man kan stoppa dem i, men med den lilla plastgrejen sätter man den utanpå skon istället.
På så sätt kan man se hur långt man sprungit osv, förhoppningsvis en bra peppning om man lyckas se att det går framåt :)


Jag ska vara snygg i höst!


/A


Kommentarer
sabina säger:

ja det gäller att bestämma sig men det e svårt!

2009-05-27 | 11:52:12
Bloggadress: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback