Kom ihåg mig då



SItter här hemma i soffan och njuter av lite ensamhet och försöker få lite klarhet i alla känslor som virvlar i mig.

I fredags var mamma, pappa, min bror Jocke och hans son Emil plus min andre brors barn Kevin här hos oss i Borås och hälsade på. Jag gillade att ha dom här i massor.
Vår lägenhet fick ett bra betyg av allihopa.
Synd nog stannde de bara över dagen men det kändes ändå fint att var här, om så bara för en stund.

I lördags var jag och M till Göteborg, tog ett par rundor på stan och nordstan sen vidare till Kållered och IKEA där vi inhandlade två nya byråar till sovrummet och ett tyg som vi igår gjorde en stoor tavla av.
Vårt sovrum är världklass nu, det blev så fint :)


Helgen har varit väldigt lugn men jag har spenderat den med dem som betyder mycket för mig så helgen har varit minnesvärd på många sätt. Vi avslutade den redan braiga helgen med starwars och Mikaela.



Jag har fortfarande den där lite jobbiga känslan i kroppen. Just nu känns det som att jag inte orkar bry mig om någonting, och den känslan gillar jag absolut inte. Jag tror att jag kanske har för mycket att göra att jag inte riktigt hinner med att varva ned och smälta allt.
Sommaren ger mig lite ångest också tyvärr. Just nu vill jag bara vara kvar i Borås tillsammans med mitt hjärta.
Jag tvivlar inte på att jag komme ha det fint i Degerfors och Kristinehamn men jag känner mig verkligen hemma här i Borås nu.
Jag går gatorna fram och känner att jag är hemma, att jag har precis allt jag önskat här nere (om man räknar bort att jag faktiskt inte har min familj här)






Jag har en känsla av total otillräcklighet, som om jag inte når fram.



/A

Kommentarer
Mia säger:

Hade varit kul att få se bilder på lägenheten :)

2009-05-04 | 21:33:23
Bloggadress: http://mialindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback