synd om mig



Det finns nog inget tråkigare än att må illa och vara orkeslös samtidigt som man har massa roliga saker man vill göra.
Jag skulle kunna dra fram symaskinen och passa på att sy något av alla mina projekt, men jag orkar nog inte det när jag väl kommer till kritan.
Jag skulle kunna börja med att sortera ramar och beställa bilder till fotoväggen, men det är ett sånt stort projekt och börjar jag måste jag avsluta det också.
Jag har pluggat, men skulle behöva plugga så mycket mer.


Helst av allt skulle jag vilja ha någon bra tidning, lite sympati godis och bädda ner mig i sängen och ha det mysigt.
Men jag orkar inte gå ned till affären och köpa och jag är dessutom alldeles för rastlös för att orka ligga still.


Vilket dilemma.


Fotboll ikväll... norrby mot Karlskoga.
Min gamla barndomskompis är med och jag skulle så gärna vilja se matchen, inte varje dag de är här i Borås direkt.
Men just nu är det långt till att tvätta håret och sminka mig, och ännu längre till arenan sen som jag då måste gå till.



Mjaa, jag behöver nog det där sympatigodiset, det är lite synd om mig idag ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback