Tatuering bokad!




Tateringstiden är bokad!
men kommer bokas om ungefär en månad tidigare imorgon, jäääj.
Gissa om jag längtar??


Sen har vi bestämt en helg då vi tjejer åker upp till Leksand för en helg med Mikaela i sin hemstad, gissa om jag längtar dit? Wiie


Livet leker men ändå befinner sig den där tunga känslan i kroppen ändå.
Men jag är glad att jag har såna toppenvänner som får mig att le och skratta hela tiden, då släpper allt jobbigt för en stund <3


Nu ska jag installera lite virusskydd och kolla desperate och samtidigt vara lite tjejig och måla naglarna ;)
Skönt att vara ensam hemma ibland :D

/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

åh vad spännande! vad ska du tatuera, och var?



jaa stella flyttade väl dit efter hon gått i värnamo va? får fråga henne om tips och råd då hihi =)



kram!

2009-05-06 | 10:16:05
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback