tävling - vinn fotografering!

tävling - vinn fotografering!





Jag är med och tävlar om en fotografering här hos Therese som är en superduktig fotograf i GBG trakten.




Jag har valt att tävla om detta paket.

Jag har alltid velat ta fina bilder på mig och Marcus tillsammans hos ett proffs eftersom både han och jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-oss på varenda bild vi har tillsammans, så nu tar jag tillfället i akt och hoppas på att turen är med oss ; )
Fotografiet skulle få pryda våran blivande fotovägg här hemma.

Så håll tummarna för mig, tävlingen avslutas 25/5 ifall nån av er är sugna.




Kommentarer
MADDE säger:

Fin blogg du har! :)

2009-05-23 | 21:36:23
Bloggadress: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback