091115 Söndag


Det här är en helg som gått i mystecknet totalt.

Igår kollade vi först på ghost of girlfriends past, inte speciellt bra.
Sen var det Brüno, en av de sämsta filmerna jag sett. Borat var bra mycket bättre, riktig besvikelse!
Sen kröp vi ned i sängen och kollade Up!

Den sistnämda var helt klart den bäst av dem alla och jag var inte långt ifrån tårar många gånger. Är man känslig ska man nog låta bli den. För mig for tankarna iväg till mormor och morfar väldigt fort och saknaden blev total.
Filmen var helt super, även om den nog klassas som barnfilm så är det helt klart en film som är långt ifrån barnfilm. Hela budskapet i filmen var så fint. Jag gillade den mycket!


Idag har det ätits cheezballs och druckit cola framför finalen i biggest loser som vi följt varje söndag ett tag nu. Gissa om man kände sig som en tjockis medans man blev förundrat över hur mycket det lyckats gå ned!

Igår ingick jag ett vad med mig själv förresten.
Från och med 1a december, fram till julafton så ska jag inte äta något godis eller chips. Så nu får jag se hur jag ska kunna lyckas med det. Jag ska försöka att hålla upp helt och hållet men blir suget för stort så får jag äta lite nötter.
Det handlar om tre veckor lite drygt, det ska jag fanken klara, och sen kan jag äta gott under julen med gott samvete.
3-4 ggr/veckan på friskis är inplanerat också, med start redan imorn ;)
Får träna hårt om jag ska hinna 4 ggr denna vecka med tanke på att Elin kommer på torsdag.


Nu står maten i ugnen och jag längtar efter att få hugga in, det är min favvis - krabblåda.

Har även läst lite logistik, med betoningen på lite, då jag inte alls vet vad som ska läsas på. För 2 poäng så kan man omöjligt läsa hela boken och behöva lära sig det, så jag får avvakta på besked.


ååh vad jag längtar efter ledighet!


/A

Kommentarer
Sandra säger:

Vad duktig du är gumman! Men hur ska du kunna hålla dig borta från alla pepparkakor, lussekatter, knäck och chokladaskar? Decembermånad är ju juletid med allt därtill, eller så är det bara jag som är helt julfrälst :P. KRAM <3

2009-11-15 | 21:04:11
Bloggadress: http://aprilhimlen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback