091124 - Tisdagspucko



Jag blir så trött på mig själv helt ärligt.
Inte nog med att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Mitt huvud hänger inte längre med.
Jag brukar ha stenkoll på saker och ting men nu vet jag knappt vad jag själv heter. Det är skrämmande.
Idag stod jag nere vid skolan vid ett och tyckte det var konstigt att jag var den enda där i min labbgrupp, kollade schemat efter en stund och insåg att det faktiskt inte var så jäkla konstigt, labben var ju redan slut eftersom den var imorse. Själv var jag hundra på att den var på eftermiddagen trots att min kalender skvallrade om annat.
Jag blir så trött på sånt, morr. Så nu fick jag slänga iväg ett mail till min lärare och fråga hur jag ska ta igen den.

Hur kan jag vara så dum? Jag blir uppriktigt rädd för mig själv ibland.
Det här är inte jag, det är inte likt mig.


Aja, man får vända det negativa till något positivt. Nu har jag ju hela eftermiddagen på mig att plugga till morgondagens tenta istället. Det kan verkligen behövas så det kanske inte var så dumt trotsallt.

Sen ska jag nog ta mig iväg för lite träning, behöver nog avreagera min kropp lite och tömma den både på energi och tankar för en stund. Tyvärr är det rätt tråkig träning idag, medel, men det får duga i brist på bättre.



/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Jo, det tror jag också. Dom fick väl övernattningen också betalt kan jag tro. Bra tv.



Jo, media har ju gjort det. Förstorat det rejält, kanske för att skrämma upp alla så alla tar det.

Iofs så står det mycket i tidningarna om fall där folk dött av influensan, men jag tror ju säkert det är personer som är med påtagliga, mer sköra och kanske redan är sjuka. Man skall nog itne vara så rädd, men jag håller med dig att det är upp till var och en om dom vill ta eller inte.

Men att det samtidigt är viktigt för dom som jobbar med andra, inom vården och för just mig, inom barnomsorg att ta den för att skydda omgivningen.

2009-11-24 | 14:56:20
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Ja, det var riktigt sorligt..

Han var helt underbar. Men man fick också reda på vem det var som dödade Tom, hann du se det?

2009-11-24 | 17:06:46
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback