Trötthet



Om jag ska beskriva mig med ett enda ord just nu så är det: TRÖTT.
Det bestämmer helt över mig för tillfället.
Förra veckan någongång slocknade jag på soffan innan klockan ens slog 20.00.
Idag har jag njutit av sovmorgon och hade en underbart lugn och härlig förmiddag men ändå är jag sjukt trött efter en halv dag i skolan. Vad är felet?
Jag har visserligen slutat tagit mina vitaminer som jag tog varje morgon, kan det vara det?
Eller är det något så enkelt som att det nu mer är mörkt större delen av dygnet och att min kropp skriker efter sol och glädje?


Tanken var att kila till friskis nu vid fem för att träna men jag hoppar över det, jag orkar helt enkelt inte nu när jag verkligen är så sjukt trött.
Dessutom tränade jag så hårt igår att jag nästintill spydde på golvet i salen och blödde näsblod när jag väl kom hem i duschen, så jag kan nog kanske behöva dagens vila.

Istället funderar jag på att hoppa in där klockan åtta imorgon bitti för lite yoga. Det borde vara en bra start på en lång pluggdag? För lång lär den bli med tanke på mitt besök jag har över helgen och med tanke på att tentan är om en vecka och jag däremellan också har föreläsningar och labbar.



Hämtade min mobil idag också. Gissa om det känns underbart att den är tillbaka.
Jag hade ju dock en reserv mobil som jag lånat av mamma så länge och den dög gott och väl men jag inser nu när min är tillbaka igen vad jag uppskattar denna mer än nånsin :)
Dessutom är min första fula repa, som jag råkade göra på Liseberg precis efter att jag köpt mobilen, borta :) De har bytt ut hela luckan, så nog var det fel på mobilen alltid.
SKÖNT att jag hade garanti ett år till. Mee likiiie.


Nu väntar jag på att M ska komma hem, sen blir det att laga rödspätta - En ny favorit! ;)

Sen blir det en lugn kväll med ögonen i böckerna och ett halvt öga på tvn.



Hoppas verkligen min trötthet är borta i helgen. Vill inte vara en zombie när min älskade Elin kommer.


/A

Kommentarer
V I L J A säger:

Godmorgon! Tittar in och önskar dig en skön Onsdag ^^

2009-11-18 | 09:52:11
Bloggadress: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback