091007 Onsdag



En hel dag som kan sammanfattas som en halv dag med plugg hos Mickan.
Nu känns stressen lite mindre och arbetet i affärsjuridiken känns ändå rätt okej, inte så mycket kvar att göra egentligen. Det känns faktiskt väldigt skönt må jag säga.

Nu myser jag hemma i soffan, magen knorrar och är nervös.
Jag är nervös inför fredag, och jag vet inte längre vad jag vill. Skit!


Vill att klockan ska bli halv sju också, så att jag får gå och träna och avreagera mig lite.



Näääe, jag har inget vettigt i skallen idag inte.

/A


eller jo

GRATTIS ELIN PÅ DIN 20ÅRSDAG!!!

Kommentarer
M A L I N säger:

Halloj!



I'm back. Ingen är överraskad va?

Jag kan inte hålla mig från bloggandet och jag lär mig aldrig att jag inte kan det, haha.



Hoppas allt är bra!

Kram före detta malinh.com =)

2009-10-07 | 22:42:43
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback