091008 Torsdag



Lite läskigt att jag efter core/spinningen igår kom hem och blödde näsblod.
Visserligen har jag inte känt mig helt hundra ett tag nu med konstig huvudvärk och lite så, kanske är det stress?
I alla fall så var det sjukt skönt att träna och jag hade kunnat gå ut och springa efteråt till och med, fick en sån jädrans energikick av det.
Synd bara att det inte blir någon mer träning på nån vecka nu, tydligen ska man inte det om man nyligen tatuerat sig, och det gör jag ju imorn.

Fatta imorgon, nu är dagen snart kommen som jag längtat efter sen i Februari.
Äntligen ska jag få mormor och morfars tatuering.
Men jag får erkänna att jag är nervös, väldigt nervös, men också förväntansfull:)
Bestämde mig dock igår för att den kommer bli utan färg helt och hållet, något annat är inte jag även om jag allra helst hade velat ha den så lik bokmärket som möjligt. Men jag får tänka på att den kommer sitta på min kropp resten av livet och att jag måste kunna stå för den.
Den som känner mig sen länge och vet att jag ritat mycket i mina dagar, vet också att jag aldrig någonsin färglägger mina teckningar. Att jag alltid ritar med blyerts och skuggar. Har aldrig gillat att färglägga.
Känner mig nöjd med beslutet och tror att jag hade ångrat mig om den blev i färg.
Det är ju ändå deras tatuering, oavsett om den har färg eller inte, jag kommer ju ha kvar bokmärket i färg.


Idag är jag väldigt trött, kanske är det träningen igår, eller så är det detta tråkiga väder.
Tidigare idag strålade solen, och nu? Regn, vad annars?

Nu är sista labben gjord och papprena är inne, känns skönt att bocka av det!

Ska sätta mig och plugga lite nu en stund tror jag.
Mysa ned mig lite i soffan.

Har dock tre Kalle Anka tidningar som jag inte haft tid att börja läsa än.
Kanske får spara dem tills efter tentorna och ta en heldag i sängen med Kalle? ;)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback