091012 Måndag



Jag sitter/halvligger i soffan, fryser och huvudet känns helt kört.
Vaknade halv åtta imorse en kom inte ur sängen förrän efter klockan tio.
Jag yrade riktigt mycket, konstigt nog har jag ingen feber det brukar vara då man yrar.
I alla fall visste jag inte vad som var dröm eller verklighet och jag visste inte ens vart jag bodde.
Riktigt läskigt.

Blev inget samtal till vårdcentralen idag, jag har helt enkelt ingen energi att ta mig utanfört dörren.


Helt och hållet väldigt opassande att bli sjuk just nu, men jag har inte varit sjuk på bra länge så någongång var det väl tvunget att ske. Kunde gärna kommit om en vecka, då är det ändå bara massa tentaplugg och det kan jag göra från sängen. Grupparbeten är lite jävligare att ligga i sängen och göra.


Jag ska i alla fall bädda ner mig lite till nu och se till att läsa in målet vi skriver om i juridiken.
Man kan ju göra nyttiga saker även om man är sjuk, får nog dock ta en lite sovstund emellanåt om jag ska orka.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback