Årets lugnaste helg.



Den här helgen har verkligen varit den lugnaste på väldigt länge.
Jag kan räkna gångerna jag rest mig ur soffan på en hand, på två dagar.
Har bara rest på mig för mat och toabesök i princip.

Marcus är sjuk och jag tror han har smittat mig, känner mig ungefär som en överkörd grävling.
Men (PEPPAR PEPPAR) så är jag inte snuvig och hostig som han är.
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu, det får gärna vänta en vecka.
Har mycket plugg som ska röjas undan med Mickan, med tanke på att det är grupparbeten.
Men det ska ordna sig, det gör det alltid på något vis.
Egentligen är det inte så supermycket att fixa, vi har tre dagar som mål och det är helt överkomligt, även om huvudet är helt mos.


Nu står en kladdkaka ugnen och vi väntar spänt på att få avnjuta den, och hoppas att den ger oss lite energi.


Vad har vi då sysselsatt oss med?
Jo, en massa dåligt på tv och lite filmer.
Men jag måste säga att jag gillar att vara krassliga tillsammans, det är rätt mysigt.
Fast samtidigt otroligt krävande när ingen av oss egentligen orkar göra något, som att laga mat och så.
Men vi har fått det att funka, och nej, vi har inte köpt hämtmat en enda dag. Wiie.



Min tatuering kliar så jag blir galen.
Jag har lite svårt att vänja mig med den verkligen, men varje gång jag ser den i spegeln så blir jag så sjukt nöjd över den, den är verkligen skitsnygg. Jag vänjer mig nog snart, som sagt blev den större än tänkt och jag tror att det är just det jag har svårt att vänja mig med.


Nu börjar det bli dags att vispa ihop lite grädde.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback