Finns här.





Ikväll har jag svårt att sova, jag har tänkt mycket på min fina vän under helgen och ägnar henne många tankar än. Jag önskar det fanns något jag kunde göra, något jag kunde säga. Men det finns inga ord, orden har tagit slut.

Jag hoppas att du vet att jag finns här, och att jag ställer upp för dig i alla lägen.
Du är en genuint fin människa, ända inifrån och ut och jag önskar dig allt gott i världen för det är precis vad du är värd just nu, och annars också för del delen.

Du är värdefull, ta tillvara på det.
Jag är glad att jag lärt känna dig och jag hoppas du kommer finnas kvar i mitt liv länge, länge till.
<3


/A


Kommentarer
M A L I N säger:

det var en fin text det :

2009-10-13 | 15:16:56
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback