Gårdagen i Göteborg



Jag startade dagen igår klockan nio med att tanka bilen, hämtade upp Mikaela och så for vi mot Göteborg.
Efter några om och men och ett hjärta som rusat i 200 så fick vi parkeringsplats på rätt ställe.
Mötte upp Björkan inne i Nordstan, köpte en kaffe-take-away och Björkan visade oss turister runt i Göteborg.
Hon var en duktig guide även om hon verkade tycka att vi var riktiga lantisar som inte kände till alla ställen hon visade, haha, hon är så söt!
Besteg berg, okej, kanske inte riktigt så, det var ju faktiskt en trappa upp, och njöt av en utsikt som sträckte sig över nästan hela Göteborg.



Vi tog oss ned igen och tog en runda på stan.
Det blev inte så mycket shoppat, men det gjorde inte så mycket. Det var bara så himla mysigt att gå runt i Göteborg med solen som sken och med mina absoluta favoriter som sällskap.

Hemlisen till Marcus blev det inget av. Hade tänkt köpa med en sängstomme hem från IKEA.
Men eftersom Björkan bestämde sig för att följa med oss till IKEA fastän hon inte tänkt det från början så fick den inte plats. Men helt ärligt, så hellre en dag med Björkan än en ny sängstomme. Den får Marcus och jag fixa en annan gång ;) Och tack vare det så fick vi komma och hälsa på hemma hos henne och Daniel i Kinna där det bjöds på knäckemackor, kaffe och delicatobollar, snacka om att bli ompysslade. <3

Jag slog upp dörren här hemma vid nio på kvällen, så det blev verkligen en heeel dag, men tänkt vad dagen gick fort.




SNYGGINGAR! Jag tycker så himla mycket om er. Ni bjuder alltid till härliga skratt och ni bara växer och växer i mitt hjärta för varje dag.
Jag förstår inte hur jag har kunnat haft sån tur att jag hittade inte bara en, utan två riktigt fina vänner som jag har kunnat komma så nära på så kort tid.
Ni vet väl om att ni betyder massor för mig och att ni finns i mitt hjärta för att stanna?


TACK, för en superhärlig och rolig dag tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback