Jag . vill . inte .



Den här dagen är nog den mest ineffektiva pluggdagen jag någonsin haft.
Jag blir less på vad tråkigt ämnet är, och vad mycket information som skall in i skallen.
Inte nog det ett häfte på 150 sidor, en bok på engelska, dessutom skall det läsas powerpointar, labbar och jag vetfaaaan vad mer. Gissa om jag är trött på det?
Jag skall då nå mitt uppsatta mål idag om jag så skall behöva sitta till midnatt, mål är till för att klaras, sådeså.

Jag läser två sidor, hittar på något annat, kommer på mig själv, läser två sidor, gör något annat osv. osv. osv. osv.
Så ser min dag ut. Inte bättre att jag ska börja med tvätten om en och en halv timme heller.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback