Tenta period



Det har varit tyst från mig ett tag.
Det har berott på främst två saker, jag har mått piss och det är tentaperiod.
Jag har försökt att hålla mig långt från datorer och försökt att hålla mig i viloläge.

Jag har insett att jag visst aldrig blev frisk, huvudvärken har förföljt mig hela veckan.
Till stor del har den varit beroende av tentastressen jag känt, men även då jag sa till mig själv att inte pressa mig och ta det som det kommer så har huvudvärken funnits i bakhuvudet ändå, däremot har kroppen känts lättare.

Imorgon är det dags för tenta i färgeri och beredning med reklamantionshantering.
Låter ungefär lika kul som det är, jag är riktigt less på den kursen och less på hur tentorna ser ut.
Det känns som att hon fokuserar på helt fel saker vad gällande vilken kunskap som är viktig.
Jag tror att jag kommer vara långt ifrån G, men jag försöker ändå, vem vet, turen kan vara på min sida och jag har tre poäng till godo från duggan som kanske kan peta upp mig.

På torsdag är det dags för tenta två för veckan.
Den känns inte så jobbig utan mest intressant och jag har inte ens börjat läsa till den än, det gör jag efter tentan imorgon så då har jag nästan tre dagar på mig och det ska inte vara några problem.

Efter den tentan får jag äntligen bege mig hemåt skogarna.
Jag hade gärna stannat längre, jag längtar efter familjen och jag längtar efter Elin och Lena som jag allt för sällan har tid att se. Tyvärr kommer jag knappt träffa någon av dem eller familjen under helgen.
Kommer dock få träffa Marcus släkt och det ska bli mysigt, Marcus föräldrar har jag inte träffat sen jag flyttade tillbaka till Borås efter sommaren så det var två månader sen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback