05.10


05.10, ja det är då Marcus tåg rullar iväg till Stockholm imorgon, jag har lovat att skjutsa honom till stationen då. Så det är dags att krypa ned och mysa och kramas en massa nu, det dröjer innan nästa gång.

Jag är i valet och kvalet om jag ska lägga mig igen när jag kommer hem, eller om jag ska stanna uppe och plugga, det sistnämda vore såklart det allra bästa alternativet men jag vetetusan om jag faktiskt kommer att orka hela dagen då. Först föreläsning 13-16 sen kvällskursen till 21.00.
Det allra värsta är att jag måste fixa mat till tisdagen också, jag kommer inte vara sugen på att laga mat när jag kommer hem sent imorn.


 Vilka I-landsproblem det är dock.
Jag har varit duktig och pluggat ikväll så jag kanske får lägga mig och sova igen med gott samvete.


Det spörs som vi säger i värmland.


Nattinatt
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback