090904 Friiiiday



Middagen igår var mysig, det är ett härligt gäng jag omger mig med!
Jätteroligt att träffa Malin, Marika och Camilla också.
Maten var verkligen supergod, även om jag hört allt annat än bra om restaurangen, men man ska alltid få ett eget intryck och för mig gav det goda betyg. Vi åt grekiskt och jag behöver inte nämna restaurangen så har jag inte sagt nåt ;)

Tack vare att jag tog en kaffe efter maten så somnade jag inte förrän 3-4 i natt, helt sjukt. Kollade på samma skiva av vänner ett antal gånger och trodde jag skulle bli knäpp. En sväng övervägde jag att gå upp och plugga istället men jag ångrade mig snabbt ;)


Nu är klockan snart två och jag sitter i ett par herrboxershorts (luftigt och bra) en sunkig gammal tshirt och min goa morgonrock. Kanske ska man göra ett ryck och hoppa in i duschen, för såhär kan jag nog inte fortsätta dagen.

Planerna är faktiskt att försöka städa lite, det ser förjäkligt ut och efter att jag tappade min kaviarmacka på golvet förut så kaviaren lämnade ett fint avtryck så borde jag dra fram moppen också. Tråkigt värre en fredag men någon gång måste det göras.

Ikväll vankas det starwars och chips med M&M.


ciaoo
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback