090907 Måndag



Kvällen igår erbjöd pizza bak och starwars mys med M'nM, en bra kombo ; )

Klockan ringde nio, jag snoozade TIO gånger, sen slutade klockan att ringa och jag kom upp halv elva tillslut. Imorse var jag riktigt trött, men sov också riktigt bra, hörde inte ens när Marcus gick till jobbet.
Antar att sömnbristen börjar ta ut sin rätt, synd bara att jag har så svårt att somna.


Vid ett vankas det föreläsning, sen beger jag och Björkan oss upp till Mikaela för att kanske montera garderob, annars för lite tjatter. Sen knatar vi vidare till engelskan. Med andra ord så är jag inte hemma förrän efter nio ikväll. Men det ska nog gå smärtfritt tror jag nog : )




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback