090909 Onsdag



Jäääj, i natt sov jag som en gris, vaknade bara till två gånger vilket verkligen måste ses som något rekord av något slag, somnade också om direkt. Jag tror minsann att det var bra att jag tvingade mig hålla mig vaken hela dagen och inte la mig förrän elva då jag knappt visste vad jag hette p.g.a. tröttheten.
Jag är trött idag, det är jag men efter mycket förlorad sömn så tror jag det på något sätt blir lite psykiskt, man blir liksom van att känna sig trött hela tiden.


Känner mig dock lite hängig än, vill bara att det ska bryta ut så jag kan få ligga sjuk någon dag och sen vara riktigt frisk igen, inte sådär halvdant som det är nu hela tiden.


Planerna för dagen är en laboration i färg och beredning, sen plugga inför morgondagens dugga.

Vädret är riktigt grått och trist så det gör mig inte så mycket.


Sen är det långhelg, wiiie.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback