090912 Lördag i Degerfors



Sitter här i Degerfors och dagen är snart slut.
Kan inte hjälpa det men jag längtar redan tillbaka hem.
Inte för att jag inte trivs här eller gillar att vara med familjen, för det gör jag.
Men jag känner inte för att orka vara social riktigt, jag behöver lite tid för mig själv.
Kanske är det också för att jag kommer på mig själv hela tiden med att vara på väg att ropa efter Missie, eller att när jag sitter vid köksbordet bara väntar på att hon ska komma ned för trappan. 

Jag vet att hon inte kommer om jag ropar, men jag är så van med detta beteende och det är svårt att verkligen inse att jag aldrig mer kan ropa efter henne.



Helgen känns mest bara stressig, massa saker jag vill göra på kort tid vilket resulterar i att inget av det blir gjort.


jaja.

jag ska ta mig ett bad i alla fall, det är ett måste varje gång jag är här.


/A

Kommentarer
SannaE säger:

Släng över ditt ordernummer så ska jag kolla upp det åt dig för såhär lång tid ska det inte ta

2009-09-12 | 21:22:15
Bloggadress: http://sannae.se
Fru Evelina säger:

förstår att det är tomt utan fina missen! de lämnar ju verkligen stora tomrum efter sig!!



hur se nya översiktssidan ut? jag har inte märkt nån förändring alls nämligen!



kram

2009-09-12 | 23:00:44
Bloggadress: http://happilyeverafter.se
emma härnqvist/perfektion säger:

de bästa av allt närman varit borta ett litet tag är att höra att man är saknad :)



hur är de med dig annars då? kul att vi ses då. har bokat in så att jag verkligen ska komma. jag lovar denna gången. kram

2009-09-13 | 00:23:54
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
M A L I N säger:

är hem borås nu? :)



haha, kan hända att du har för mycket fritid då du men det beror ju helt på hur man ser det ;P här är det bara fint annars, själv då? nej, inte alls långt kvar.. det ska bli roligt!



förresten, såg kommentaren ovan från sannae. blev lite nyfiken på vad det handlade om eftersom jag själv haft stora problem med bracy på sistone!

2009-09-13 | 12:08:13
Bloggadress: http://www.malinh.com
M A L I N säger:

Okej, som jag misstänkte då!



Här var det ungefär samma sak.. beställde ett armband två veckor innan en väns födelsedag (till henne då givetvis) men det kom aldrig. Började skicka mail men fick inga svar och till slut blev jag så förbannad så tog kontakt med den andra Sanna, alltså inte hon som driver företaget. Berättade att jag var arg, och jag hade dessutom ett samarbete med Bracy. Efter 5-6 veckor fick jag amrbandet hemskickat efter många om och men och även ett så kallat "tröstarmband". Tycker det är riktigt dålig stil och det värsta är väl att de inte svarar på något mail!



Kompisen har nu åkt till Australien i fem månader så inte kan jag ge henne armbandet heller..

2009-09-13 | 19:57:04
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback