090917



Förmiddagen spenderades på lab, riktigt roligt att kladda med lite färger och göra mönster på disktrasor : )
Efter labben följde Mikaela och Björkan med hem på en kaffe, vi skulle förstås plugga men det blev inte riktigt så. Vi bestäme uppgift i alla fall och det borde ha varit huvudsaken ;)

En liten tur på stan hann Mikaela och jag med också.
Köpte något nytt shampoo och balsam från H&M också, något nytt från frisör, kvinnan i kassan lovordade det väldigt. 99:- för båda ihop, det var verkligen kalas, ännu bättre om det är lika bra som hon sa ;)
Två söta hårspännen i form av lila rosetter fick hänga med hem också, sådär riktigt mörkt lila, me likie.

På hemvägen slog jag till och knallade till Friskis&Svettis, så nu är jag medlem i både jympan och gymmet, med andra ord finns ingen återvändo. Det ska dock bli väldigt skönt att komma igång, nu är det tagga inför beach 2010 som gäller, haha.


Jag hade tänkt att plugga idag, men jag tror jag skippar det. Känner mig lite huslig så funderade på att baka en kladdis (de sista äggen har bäst före datum idag så det är en bra idé att göra sig av med dem på något gott) sen ska jag för första gången i mitt liv föra pannbiff, önska mig lycka till ;)
Har i alla fall IKEAS gräddsås till som borde rädda dem ifall de blir äckliga.



Pratade med Elin väldigt länge förut, det är så skönt att ha henna så nära (fast ändå långt bort). : )
Saknaden blev dock lite värre, men hon satt och bokade tåg hit under tiden, wiiie.
Lars Winnerbäck och en helg med Elin kan knappast bli ett bättre koncept.


Nu lockar den där kladdisen tror jag ;)


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Själva demonstrationen tar ca 1 timme .. sen beroende på hur många gäster det är och hur många som vill beställa så tar det sammanlagt runt 3 timmar!!



Så 19.00 blir inte försent om inte det är försent för er del ifall ni skall dra ut på kvällen eller så.. men för min del passar tiden bra .. Brukar starta de flesta partyn runt halv sju-sju =)

2009-09-17 | 22:07:55
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Att ta sig till Köpenhamn var inte så fasligt dyrt.. 1400:- för oss båda tur/retur men det var rätt dyrt på hotellen eftersom frukost inte ingick.

2009-09-17 | 22:11:15
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback