090918 - Håkan fredag



Idag är det fredag, och ikväll är det Liseberg och Håkan som väntar.
Är inget stort fan av honom måste jag väl erkänna, men jag har öppnat mitt sinne och försökt ta till mig hans musik och några guldkorn har han allt. Men det allra bästa är nog sällskapet jag ska dit med, det gör hela grejen.


Jag ska försöka plugga idag innan M kommer från jobbet och vi drar vidare.
Men motivationen är väldigt låg.
Just nu känner jag mig så himla stressad över allt jag borde plugga vilket gör att jag istället inte gör något, det är en himla dum strategi måste jag säga.


Jag har börjat sova bättre, vilket kan bero på att jag försökt att gå upp tidigare även om jag varit ledig. Men jag har även varit sjukt trött senaste veckan, så sängen har varit efterlängtad. Vi får se hur det utvecklar sig, frustrationen är borta i alla fall och det är bra nog.


Nu borde jag få i mig lite frukost.

/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

tack snälla du för dina ord!!



hoppas ni får bra väder på liseberg, mysigt att lyssna på livemusik!



kram

2009-09-18 | 11:53:49
Bloggadress: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback