090922 Tisdag



Än så länge måste jag säga att det här med att vara ensam i två veckor fungerar bra.
Kanske är det för att jag haft fullt upp både igår och idag inte har hunnit känna efter.
Marcus brukar ju trotsallt inte komma hem förrän på kvällen annars heller.
Det kändes dock väldigt ensamt i våran dubbelsäng i natt och jag hade lite svårt att somna, men det har jag ju annars också, så jag sköter mig väldigt bra.
Kanske går det bra för att jag vet att jag får somna bredvid honom imorgon igen, värst är det nog på torsdag, för då sover jag ensam tills lördagen därpå.

Det är ett lyxproblem jag vet.



Ikväll ska jag faktiskt njuta av lite ensamtid, mysa ned mig i soffan framför tvn och bara vara.

Imorgon väntar en dag med plugg, men jag ser fram emot det, med Björkan och Mikaela så känns det faktiskt inte så jobbigt :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback