090923 Onsdag



Jag lade mig klockan åtta igår, gissa hur underbart det var?
Har dock inte sovit så himla gott i natt ändå.
Vaknat massa gånger av att armen gjort så fruktansvärt ont, eller axeln är det nog mer.
Jag kände igår att det gjorde ont efter träningen men jag trodde det var träningsvärk som var på g, men detta är något helt annat, börjar bli lite orolig att jag fått nån spricka nånstans.
Jag kan knappt röra armen och såklart är det högern som jag använder mest, det gör till och med ont nu när jag skriver. Sjukt.

Så nu ska jag ta en plågsam dusch och försöka göra mig iordning, klockan tio ska jag vara på skolbibblan med tjejerna.



Ikväll får jag kramas en stund igen och gissa om jag läntar!


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

usch då, det där låter ju inte bra! hoppas det ger med sig, annars får du ringa in och höra vad du ska göra åt det.



kram!

2009-09-23 | 09:39:08
Bloggadress: http://happilyeverafter.se
Camilla säger:

För det första lär jag säga att jag blev lite förvånad över att du skrivit, kul att du hänger kvar och läser min blogg :)

Bordet är snyggt ja, men dock inte det bästa! Var tvungen att ta det för att det var det billigaste som fanns hehe. Benen är ju inte ens stabila nu från början haha.. men men, det lever så länge det lever ;P

2009-09-23 | 14:34:24
Bloggadress: http://camillaannerberg.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Hihi, varför skall man egentligen skämmas över vad man glor på .. förstår inte det. Men det är som du säger, en mysig serie trots att man kan missa många avsnitt men ändå hänga med i handlingen.



Fast nu har jag inte sett på flera månader så jag vet inte riktigt vem Jo är och om hon är tillsammans med Andy, vem Andy fått dottern med? Hmm.



Vet ju att dottern till tjejen som sitter i fängelse, som var tillsammans med Cain blev med barn, men födde hon ungen och vem var egentligen pappan? Andy?



Vet du någe? :)

2009-09-23 | 15:10:33
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback