090926 Lördag med träning och party



Att gå upp och träna klockan tio en lördag är för mig rena rama galenskapen, men lättpåverkad som jag tydligen är så lät jag Mikaela få med mig. Jag erkänner att det känns väldigt skönt just nu när jag sitter här hemma i handduken och njuter av att jag tog mig iväg.
Efter bara två träningar på friskis så tycker jag nog faktiskt att det är en träning som passar mig, jag hade aldrig trott det innan och vore det inte för påpressningar från vissa så hade jag aldrig prövat att gå dit. Så tack :)


Kvällen igår blev lite senare än tänkt med tanke på att jag skulle upp.
Men det var mysigt.
Mikaela och jag köpte min favoritpizza på ica, mozarella, mummmms, kollade idol och sen Heroes.
Nu är hon nöjd över att ha dragit in mig i det träsket också.
Vi kollade tre avsnitt och tjockade i oss lite kladdis.

Men nu får man väl göra sånt med gott samvete när man börjat träna va? ; )


Nu sitter jag och laddar inför ikväll då ett litet, men härligt tjejgäng kommer för sexparty.
Vissa av oss kilar vidare utåt, och vissa inte.
Kvällen tas som den kommer och det gillar jag skarpt.


Nu ska jag dock städa undan lite, inte lika kul.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback