090927 Söndag



Idag är jag riktigt trött, men kvällen igår var verkligen fin!
Marica gjorde ett bra intryck både på mig och mina vänner och det blev en hel del beställt ;)


Jag kom i säng runt ett vilket kändes väldigt lagomt, jag är nöjd över beslutet att inte gå ut, det kändes verkligen skönt att krypa ned i sängen, slå på vänner och bara vara ett tag.


Igår slog saknaden till ordentligt, jag har sovit dåligt inatt och jag vill att Marcus ska komma hem NU.
Inte för att jag inte klarar mig utan honom eller inte vill vara ensam hemma, jag har haft det super de här dagarna han varit borta. men, jag saknar hans närhet.

Vi firar snart sju år ihop, hur toffligt det än må vara så är det faktiskt så att han ställer alltid upp, och har gjort under dessa år och jag vet att jag kan lita på honom till 100 %. Han är inte bara min blivande man, han är också min bästa vän. Vi kan göra saker tillsammans, och jag älskar att göra det.
Jag tror aldrig jag vänjer mig med att han åker bort med jobbet ibland, det är lika jobbigt varje gång.
Jag säger bara att det är tur att jag har så fina vänner här, annars hade det aldrig gått, då hade jag tagit första bästa flyg till barcelona eller hem till mamma och pappa.


Nej, nu ska jag försöka få liv i mig, hoppa in i duschen och bli människa igen.
Klockan två är det dags för bloggfika, tyvärr verkar det bli som sist då inte så många dök upp (jag var en av dem som inte gjorde det). Men vi får hoppas vi blir några i alla fall.
Jag hade tänkt ta bilen upp, men jag vet faktiskt inte om jag är kapabel till att köra bil idag, så jag får nog glatt hoppa upp på hojen och cykla genom heela stan. Men det kan nog göra mig gott också.


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Medium kommer nog passa dig kanon : ) De är "tan"-paketet som är mer för solbränd och mörkare hy så : )

2009-09-27 | 12:58:26
Bloggadress: http://lindablom.se
Marica Rödebäck säger:

Tack för igår. Jättetrevligt att äntligen få träffas.

Synd det inte blev något idag bara =/

2009-09-27 | 13:41:18
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback