090930 onsdag



Jag är helt slut i varenda muskel i min kropp. Inte så konstigt med tanke på att den senaste veckans träning har varit rekordartad och så mycket har inte min kropp jobbat på många år. Idag lät jag ödet bestämma och det bestämde core/spinning för mig. Det gick över förväntan, såklart orkade jag inte hålla samma tempo som alla eller stå upp på spinncykeln men jag är nöjd ändå, satt inte still en enda gång iaf och trampade på i rätt bra takt.
Coren var tuff med min muskelvärk sen de andra två gångerna jag tränat tidigare, men det gick med lite vilja. (även om Mikaela höll på att garva ihjäl sig när jag ramlade framåt, jag HAR ingen balans;) )

Dagen har varit väldigt mysig. Vid elva plingade Björkan på och vi tog en liten fika vid mitt köksbord, innan fixade vi hennes tatuering men det gick ganska fort.
Labben i skolan är verkligen inte ens värd att nämna.
Efter skolan gick vi till tatueraren och sedan vidare hem till mig, dock utan Björkan men med Mikaela.
Vi käkade och kollade Heores, våran nya dagliga rutin tror ja ; )


Nu sitter jag nedmysen, trött och jävlig, i min morgonrock och knaprar knäckemackor och O'boy.
Ska strax krypa ned i sängen med datorn och kolla på efterlyst.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback