11/9 Dagen med alla födelsedagar



På min facebook har jag fem kompisar som fyller år idag, sen plussar jag på två till eftersom min och björkans mamma också delar denna dag. Varför fyller så många just idag i min bekantskapskrets? Det kändes lite underligt. Det ska ju bara vara min mammas dag idag ju ;)


Inatt sov jag gott igen, jag börjar lära mig vad som funkar och inte. Svåraste är att hålla sig till det.


Vädret utanför är sådär höstigt och härligt. Solen skiner och luften är frisk. Egentligen borde jag ta en mysig promenad. Men istället ska jag städa och packa, efter fyra beger vi oss mot Värmland igen.
Vi börjar hos mamma och pappa. Kommer kännas konstigt att missie inte möter mig, men jag tror att jag är bra förberedd på det. På något sätt har det varit enklare att acceptera när jag varit 22 mil bort, än om jag märkt av det varje dag. men jag ser inte fram emot det, det gör jag inte.
Imorgon ska min mamma får göra lite slingor i mitt hemska hår, utväxten är sen maj, usch.

Söndagen spenderas i Kristinehamn (kanske även Lördagskväll, har inte bestämt mig riktigt än).


Idag kanske jag ska fjäska till mig jobb också, men bara kanske.
Vi kanske får chefen för en butik hit i eftermiddag, det ni ;)

/A

Kommentarer
M A L I N säger:

7 stycken var inte dåligt på en och samma dag :D

2009-09-11 | 13:02:40
Bloggadress: http://www.malinh.com
SannaE säger:

Försöker igen. Har u fortfarande inte fått svar angående din beställning?

2009-09-12 | 15:51:24
Bloggadress: http://sannae.se
emma härnqvist/perfektion säger:

hej sötnos. hur är de med dig? nu är jag back on trac.. igen. ses vi den 27? puss

2009-09-12 | 18:06:58
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback