Friiiiday



Jag måste säga att detta har varit den skönaste, och segaste dagen på länge.
Klockan börjar närma sig ett och jag sitter fortfarande i morgonrocken med ruffsigt hår och taskig andedräkt.
Kan knappast starta helgen på ett bättre sätt.

Dessutom damp mitt första nummer av Kalle Anka ned i brevlådan idag, me like ;)

Sen, efter över 5 veckor har jag äntligen fått det paket jag väntat såå på, och det var verkligen på tiden.


Bra dag idag med andra ord. Trots att jag har betalat räkningar.
Men tack vare en liten lön från Hemtex och semesterersättning för sommaren så har jag en fin liten slant över som dessutom räcker gott och väl till tatueringen. Wiie, för övrigt, NU börjar det närma sig med stormsteg!



Hade lite svårt att sova utan tvn på i natt, vaknade ett par gånger och slog på den.
Män som hatar kvinnor var en bra film, men det är inte lika kul att sova ensam efter en sån.
Men det gick, drömde om Zlatan till och med? Eeeg, Vah?! Jag gillar för det första inte ens honom och i drömmen var jag helt lyrisk och skulle bli fotad med honom och liknande, väldigt konstigt.

Det var i alla fall en mycket mysig kväll med lite snack och desto mer chips/nötter.
Det bästa är att kvällen blir favorit i repris redan ikväll, dock inte med samma film ;)

och imorn vankas det sexparty, det ska bli skojs :)


Nej, man kanske ska försöka ta den här dagen någonstans nu.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback