Friskis livet har börjat



Nyduschad, efter mitt allra första pass på friskis & Svettis.
Måste säga att det faktiskt inte var så jobbigt som jag föreställt mig och både jag och astman fixade det bra måste jag få stoltsera med ;) Däremot har jag nog tömt hela min kropp på vätska, för SÅ mycket som jag har svettats idag har jag ALDRIG tidigare i mitt liv gjort! (och då har jag ändå spelat fotboll, volleyboll och dansat nästan hela livet.) Det kan inte bero på något annat än att jag är sjukligt otränad nu och verkligen behöver detta.


Så, imorgon kommer jag nog inte komma ur sängen, kommer nog känna många muskler som jag inte visste fanns tidigare ;)


Nu måste jag få i mig lite mat.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback