Gästföreläsare från Hemtex.



Även om föreläsningen idag kanske kändes lite onödig med tanke på att den inte spelar in något på vår kommande tenta så tyckte jag faktiskt att den var intressant. Men kanske har det att göra med att jag faktiskt spenderat två somrar på Hemtex i ett fantastiskt gäng som lärt mig väl.
Jag måste erkänna att jag saknar mitt jobb. Jag tycker verkligen att jag har hittat rätt utbildning, det gör jag. Men ibland så saknar jag att jobba, och att jobba med något som jag brinner för och tycker mycket om, som på Hemtex. Jag är verkligen tacksam för att de gav mig chansen förra året och att jag fick komma tillbaka i somras igen och jag saknar dem alla...


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback