Helgen



I helgen är det dags att åka hem till Degerfors och Kristinehamn.
Jag bävar faktiskt litegranna för att komma hem till mamma och pappa. Jag tror att jag av gammal vana kommer förvänta mig att Missie kommer och möter mig i dörren och när hon inte gör det är jag rädd att jag kommer att ropa efter henne som jag brukar.

Det har inte sjunkit in riktigt än eftersom jag kan välja att låtsas som ingenting när jag är här i Borås.
Igår när jag skulle somna så tänkte jag på henne, det är nog jobbigare än jag vill erkänna.
På något sätt känns det så oaccepterat att man kan sörja ett djur så mycket, men ju mer jag tänker på det ju mer känner jag att det faktiskt fattas en bit av mig, en bit som inte går att ersätta.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback