Hit me harder



Dagens planer blev som vanligt inte som jag tänkt, men man får alltid göra det bästa av situationen.
M och jag tog en tur till Knalleland och köpte ny skrivbordsstol eftersom vi båda suttit sönder den och jag flög i golvet med den över mig häromdagen, det var med andra ord inte så mycket kvar av den längre.
Hittade ett linne som skall tränas i och en stor go tröja som skall användas som klänning och detta tillsammans för inte ens tvåhundra riksdaler, fyndigt tyckte ju jag. Dessutom var det faktiskt inte ens rea.

Nu sitter jag hemma i soffan och har bunkrat upp med böcker och strunt, det är pluggdags. Egentligen var planen att sitta uppe på bibblan men tiden räckte inte riktigt till för det.

För övrigt har jag precis sålt alla mina kursböcker från ettan för 1900: -, wiiie.
Dessa pengar kommer väldigt lägligt och kommer att spenderas på att betala ett år på friskis och svettis.
På så vis kommer jag slippa månadsautogiro som jag tänkte annars. Najs.


Nej, nu ska jag återgå till pluggandet som jag faktiskt börjat på och försöka vara väldigt duktig och ambitiös idag så jag kommer nånvart. Planerna är att jag ska fortsätta i samma spår imorgon med.


Det blev inget Starwars igår, så får se om det blir ikväll istället :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback