Jag kan ha verkat lite tyngd eller nåt



Idag kan jag i alla fall stoltsera med att jag gick upp tidigt och att jag har pluggat.
Först spenderade jag tiden mellan 11-15.30 i högskolebibblan med Mickan, med lite pannkaksrast, mums.
Sen knatade jag hemåt öppnade lite post, blev ett nervvrak efter att inte ha hittat mina tvåtusen jag lagt i en liten börs för att ha till gymmet. När Marcus kom hem plockade han dock fram den åt mig, phuu. Den hade kommit på lite villovägar.
Sen satte jag mig i köket och har pluggat fram till nu, så i alla fall så har jag pluggat riktigt effektivt i 6 timmar och lite mer i ineffektiv tid. Inte illa pinkat får jag nog säga.


Jag har haft mycket i huvudet ganska länge nu, humöret har som bekant varit åt skogen.
En liten del av det har jag tagit itu med, det jobbas på det och jag hoppas innerligt att det blir som det en gång var igen, annars är det dags att börja runda av och gå en annan väg kanske?

Pengerna från ica är tillbaka. : )
Har även fått igen det mesta av det som folk varit skyldig mig, det gillas också.
(ibland är det bra att klaga här)

Vissa saker river fortfarande i hjärtat, men det är nog sådant jag får lära mig att leva med.


A och O i alla relationer med andra människor är i alla fall kommunikation, tänk vad många fel det blivit av att man har misstolkat saker och inte sagt något.
Jag uppskattar att veta att de jag omger mig med har i alla fall har nog med råg i ryggen att säga till eller fråga.


Jag vet inte om jag egentligen får säga att jag längtar liite till att Marcus åker iväg i två veckor.
Jag vill såklart ha honom hemma, men det händer också en massa kul dessa två veckor och tur är väl det annars skulle jag nog gå ned mig totalt.


Nästa helg får jag äntligen träffa Marica som jag lärt känna genom bloggen, hon ska vara värdinna för ett sexparty som är hos mig (när katten är borta dansar råttorna på bordet, eller ;) ).
Dagen efter är det dags att möta fler goa människor jag lärt känna genom bloggen, wonderful.
Jag ser verkligen fram emot det.



Det här inlägget blev visst en massa om egentligen ingenting, men ibland måste tankarna bara ut.

Imorn väntar laboration i färg och beredning för tredje gången.
Eftermiddagen ska spenderas med plugg. Jag är inne i ett flow nu.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback