läs inte, bara irriterade rader som jag behövde få ur mig.



Jag är tillbaka i Borås och idag har jag verkligen vaknat på fel sida.
Humöret är sämst, jag kommer dock inte på någon anledning till det.
Jag har ingenting planerat för dagen förutom min engelska lektion som börjar halv sex, vilket betyder att jag får skutta runt i min goa morgonrock hela dagen och bara njuta av ledighet.



Idag måste jag nog även ringa någon, mina pengar som ica snodde har fortfarande inte kommit in på kontot och det är riktigt dåligt och jag behöver dem!
Jag hatar det faktum att folk är skyldiga mig pengar men har "glömt" det, jag hatar att behöva be om saker som är självklara.
Det är snart en månad sen jag beställde och betalade för armband, som fortfarande inte dykt upp.
Min hud är ett rent helvete just nu och jag hatar den.


Förlåt för allt hat i detta inlägg och all irritation, men jag antar att det är därför mitt humör är allt annat än bra idag.

sen att vissa personer bara gör mig så himla besviken och inte kan erkänna att de gjort fel, det irriterar mig mer än något annat.



Nej, nu vänder vi denna dagen till en bra dag.
/A


Kommentarer
Stella säger:

urk, vet hur det är. dagar då bara precis ALLT är fel.



har du pratat med banken?



kramar från ett ganska grått prag

2009-09-14 | 15:23:05
Bloggadress: http://morganandstella.blogspot.com
Marica Rödebäck säger:

Hejsan!



Tackar tackar.



Ja, jag tycker vi bokar in den 26e för ett party. I Borås förmodar jag med tanke på evenemangsinbjudan jag fick ..Låter toppen och du, det är absolut inget köptvång. Se det som en rolig förfest med skratt och fnisser och möjlighet till att införskaffa sköna prylar till mycket bra priser =)

2009-09-14 | 16:48:11
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
simone säger:

vad jag håller med dig där, hatar att be om pengar som är självklara. Värst var en situation nyligen då jag och sambon bjöd ett par vänner på fest, inklusive en "martin" som fick äta här innan.



En vecka senare bjöd han mig och sambon och två till på tacos, efterråt bad han om pengar för maten. What the..?

2009-09-15 | 14:31:49
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback